To Spotify μπλοκάρει τα ad blockers

Berlin, Germany - April 20: The logo of the music streaming service Spotify is displayed on a smartphone on April 20, 2017 in Berlin, Germany. (Photo Illustration by Thomas Trutschel/Photothek via Getty Images)

Το Spotify αποκλείει ρητά τα ad blockers (λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων), όπως αναφέρεται σε μια ενημερωμένη πολιτική Όρων Παροχής Υπηρεσιών που εκδόθηκε σήμερα.

Οι νέοι κανόνες δηλώνουν συγκεκριμένα ότι “η καταστρατήγηση ή η παρεμπόδιση διαφημίσεων στην υπηρεσία Spotify ή η δημιουργία ή η διανομή εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για την παρεμπόδιση διαφημίσεων στην υπηρεσία Spotify” μπορεί να οδηγήσει σε άμεσο τερματισμό ή αναστολή του λογαριασμού σας.

Η υπηρεσία λαμβάνει ήδη σημαντικά μέτρα για να περιορίσει τα ad blockers.

Σε μια έκθεση την DigiDay τον περασμένο Αύγουστο, ένας εκπρόσωπος του Spotify αποκάλυψε ότι η εταιρεία έχει «πολλαπλά μέτρα ανίχνευσης στη θέση της παρακολούθησης της κατανάλωσης στην υπηρεσία για τον εντοπισμό, τη διερεύνηση και την αντιμετώπιση [τεχνητής χειραγώγησης της ροής δραστηριότητας]». “Το Spotify δεν αστειεύεται με τα ad-blockers”

Μόλις αναφέρθηκε τον περασμένο Μάρτιο ότι 2 εκατομμύρια χρήστες (περίπου το 2% των ελεύθερων χρηστών του Spotify) απέφευγαν τις διαφημίσεις με modded εφαρμογές και λογαριασμούς, το Spotify άρχισε να υποχωρεί και έτσι απενεργοποίησε τους λογαριασμούς όταν ανίχνευσε μη φυσιολογική δραστηριότητα.

Οι χρήστες έστειλαν προειδοποιήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τους δόθηκε ξανά η ευκαιρία να επανενεργοποιήσουν τους λογαριασμούς τους αφού έχουν όμως πρώτα απεγκαταστήσει το λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων.

Σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις όπου το πρόβλημα συνεχίστηκε, το Spotify τερμάτισε το λογαριασμό.

Οι νέοι Όροι Παροχής Υπηρεσιών, οι οποίοι τίθενται σε ισχύ από την 1η Μαρτίου, θα δώσουν στο Spotify την δυνατότητα να τερματίζει τους λογαριασμούς αμέσως, χωρίς προειδοποίηση.

Οι νέες οδηγίες θα ξεκινήσουν μια ενδιαφέρουσα περίοδο ανάπτυξης για το Spotify, καθώς η υπηρεσία δεσμεύεται να δημιουργήσει ένα δίκτυο podcast με τις πρόσφατες εξαγορές εταιρειών podcast Gimlet Media και Anchor.

Η τελευταία έκθεση του Spotify έδειξε ότι η εταιρεία για πρώτη φορά στην 13χρονη ιστορία της παρουσίασε κερδοφορία.

George S. Metallidis

Πηγή

Σχετικά άρθρα

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*